So Cute Anime Smiley

Friday

kali ke lima rumah saya masuk perompak

last rumah kena pecah mase 2005
1.8.2011 . hari isnin . firstday puasa dah buat kerja gila kann .


okeyy , yang kat atas ni tempat ps3 diletak .
ni jekk yang die tinggal kann ,
cd nye nasib baik die tak amik sekali .
kalau takk merana lah mohd reza farhan (abang) dekat rumah .
ini perompak banyak pandai tau .
tengok wayer dekat tepi tuh .
serabut kann ? itu sebab die nak amik wayer ps3 lah .
kalau tak wayer dekat tepi tuh tersusun jekk .
satu set die hangkot bawak lari .
sedih jekk bile dengar ps3 pun kena amik .
haih ini lah benda yang saya akan maen bila bosan .
tapi now sudah tak ada .
apa boleh buat kan dah nasib  :'(


okey . yang ni pulak bilik my parent .
omg ! bersepah kann .
siot punye perompak pandai kembor tak pandai kemas . haha
menggambil masa dua hari untuk mengemas .
tu pon tak rehat . haih penat penat !
pinggang sakit gile tau bile duduk lama lama .
nasib baik barang kemas mak saya tak di curi .
sebab mak saya simpan barang kemas die dekat pinggan antik die .
haha pandai kann ? so korang kalau mak korang banyak barang kemas .
suruh die simpan dekat pinggan mangkok kat rumah korang tuh .
mesti takk kena curi punya lahh :D



okey . ni bilik mohd aidilrani (abang yang ke tiga )
antara bilik bilik yang ada . bilik die lah yang paling tak bersepah sangat .
habis kotak kotak kat bilik die koyak .
kotak kosong juga yang nak di koyak kann .
nasib baik heli die tak kena curi .
kalau tak tak de lah mainan yang saya nak maen nanti .
haha . macam budak budak kann ?
mohd aidilrani . sendirk kemas lah yeah anda punya bilik
saya dah takk sanggup nak mengemas . :D

sory gambar bilik saya and bilik mohd reza farhan
tak sempat nak amik . hee ~
nasib baik lappy mohd reza farhan bawa .
kalau tak . hurmm nanti tak boleh nak wc dengan genduut . haha :D