So Cute Anime Smiley

Wednesday

reply question from lieya a.k.a mas amalia

Eleven things about me :

♥real name nur'eliahani binti ab mutaliff
♥lahir 28 | 10 | 1996
♥stay batu pahat . johor
♥aku suka lelaki yang caring and gedik . nampak comel jea bila gedik die datang :o
♥aku takut monster kecik (lipas) . monster gemok (tikus) and monster gepeng (cicak)
♥aku suka makan sushi 
♥jangan cakap pasal naked sebab itu akan membuat aku geli then meremang 
♥kay aku single . no men no cry :D
♥actually aku sayang orang yang ada sekeliling aku .
♥aku jenis tak suka kongkong orang aku sayang but berpada pada if bergaul 
♥lastly aku suka lelaki yang die faham keadaan aku and aku pun faham keadaan dia .

Question from lieya :
 1. Suka tak dengan handphone korang sekarang ni?
 2. Rambut panjang ke pendek?
 3. Korang ada BF ke tak ada?
 4. Artist sape yang korang suka?
 5. 842+46=berapa?
 6. Hobi korang apa?
 7. Selalu kalau dah akhir tahun tak belajar korang buat apa?
 8. Cikgu yang paling korang suka dekat sekolah?
 9. wall's OR  nestle?
10. Pernah rasa kecewa tak?
11. Kawan yang paling korang sayang?

answer form me : 
1. suka
2 . panjang 
3 . single . bf ? coming soon 
4 . bruno mars sebab rambut die macam arwah pakcik aku ><
5 . 888 true ?
6 . makan online tidur :O
7 . holiday kod 
8 . MRS . LIM a.k.a teacher lim ( spoting teacher )
9. nestle maybe 
10 . banyak kali kod :/
11 . semua kawan aku sayang termasuk kau lieya

lieya ni lah yang aku reply question dekat blog kau 
hee . malas nak buat panjang panjang 
nie je lah yang aku buat 
jangan gelak or crying after baca ><